Tortelone 25/1-06

Hej.

Två möten på fm.
Två killar som verkligen är på gång och gjort ett fantastiskt arbete.
Åkte till ICA MAXI och handla lite mat och frukt till helgen.
På em besökte jag en kille på sjukhuset.
När jag kom hem så laga jag mat.
Tortelone med ost och roculla.
Till det gjorde jag en tomatsås (barnens favorit) och över allt ihop lite parmesanost.
Vi åt oss proppmätta.
Adrian jobbar på Hagagårdens Cafe´på Onsdagar och Susanne har sin kvinnogrupp.
Alice och jag sitter och väntar på glassbilen.

Nyss sett Fredrik Lindström på Tv.
Trött och slut.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0