Onsdag 1/3-06

Hej.

Företagsmöte på förmiddagen.
Träffade sedan en av killarna och tog en fika.
På eftermiddagen träffade jag en ”gammal” kille.
Han mådde bra. Kul.
På eftermiddagen hade jag ett möte på Socialkontor Öster
med en av killarna som går hos mig.
Bra möte.
Tog en sväng på Myrorna.
Där träffade jag Susanne och en av kvinnorna i Freya.
Tog bussen hem och hämtade Alice på skolan.
Hon hade Sin bästis Lina med sig hem.
Dom lekte med Izy ute i snön.
Jag gjorde potatismos och fiskpinnar till dom.
Dom åt med god aptit.
Adrian har varit på Brädcentralen hela kvällen
och Susanne har sin kvinnogrupp Freya.
Nu ska jag se Fredrik Lindström på TV2.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.    
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0