Gästkock 29/4-06

Hej.
Sovmorgon till kl. 10.00.
Regnigt och disigt.
Vi hade tänkt åka till stugan vid lunch men vi avvaktade vädret.
Kl 15 var det hyfsat fint så vi åkte.
Adrian och hans kompis Johan åkte moped ut.
Susanne, jag, Alice, hennes bästis Lina och Izy åkte bil.
Det tar ca: 30 minuter.
Underbart att koma ut till stugan och alla Katrinelundskompisar.
Patrik håller på att bygga ut restaurangen.
Han vill att jag ska vara gästkock två helger i juli.
Jag får göra matsedeln själv om jag vill.
Laga mat vid en liten fin restaurang vid Hjälmarens strand.
Kan man motstå ett sådant erbjudande.
Nej, knappast.
Har redan börjat fundera över matsedeln.
Izy har sprungit runt som en galning.
Barnen har hoppat studsmatta hos grannen.
Susanne och jag har läst böcker.
Det kan inte bli mycket bättre.
Adrian och Johan bor i en egen stuga och vi andra bor i stugan på höjden.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0