Rapport - Örebro Måndag 16 April

Rapport - utanför alla kontrakt.

Måndag 16 April.

Samtal från vårdutbildning som vill att jag kommer och föreläser om bemötande.

En mamma ringer och berättar att det går bra för hennes son nu och undrar om hon kan hjälpa mig med den uppkomna situationen.

Kille som blivit utskriven mot sin vilja ringer och mår dåligt.

En kille ringer från ett behandlingshem och undrar om jag kan besöka honom.
"Jag behöver lite pepp för att orka vara kvar här"

Bestämmer mig för att åka i morgon och ta med killen som blivit utskriven.
Då kan vi prata på vägen upp och tillbaka.

Det ringer en lärare från Tullängskolan och vill ha ett råd om en kille dom misstänker går på droger.

?ursäkta att jag ringer dig men jag vet inte var jag ska vända mig med sådana här problem. Men jag vet att du vet vad du talar om så därför ringer jag dig?

Jag ska träffa killen och läraren i nästa vecka så får vi se.

Kille från Norge ringer och vill träffa mig i helgen om det är möjligt.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0