Rapport - Örebro Tisadag 10 April

Rapport - utanför alla kontrakt.

Tisdag 10 April

Vaknar med en fruktansvärd huvudvärk. Sovit hela dagen.
Mår bättre framåt kvällen.
Åker till Apoteket och köper Treo.
Äldre man (runt 60 år) känner igen mig och vi blir stående utanför apoteket i 30 minuter och pratar droger och alkohol.
Han har en granne vars båda barn knarkar.

?Jag har känt dom sedan dom var små ? Vad gör man? ? Kan man anmäla någon stans ? i porten mitt emot min bor det några invandrare som säljer knark ? jag har ring men det händer inte ett skit?

Åker förbi en killes mamma och hämtar en påse med kläder som jag lovat ta med till häktet.
?Nu är flickan på Hinseberg ? vet du om man får skriva brev dit ? har du adressen jag orkar snart inte ? vem ska man prata med?


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0