Örebro tisdag 21 augusti - Brist på rena sprutor

Örebro tisdag 21 augusti.
Hej.
Förmiddagen på Runnagården.
Planering och förberedelser.
Eftermiddag och kväll på min mottagning.
Brist på rena sprutor i Örebro just nu.
(se länk Hepatit)
Vad ska jag rekommendera folk att göra?
Någon politiker, socialsekreterare eller någon från infektionskliniken som har någon idé ?
Två möten på min mottagning på kvällen.
Många upprörda samtal från olika håll kring dom senaste avslagen hos Länsrätten.
(läs Örebro fredag 17 augusti. Del 1)

Kamarätten nästa.

PS. Finns det någon advokat som kan bistå så hör gärna av dig.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Jobbar inom missbruksvård

Jag håller med dig om sprutorna. Fortsätt göra de bra jobb du gör nu! Det betyder mycket för så många!

2007-08-23 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0