Örebro torsdag 2 Augusti - krativitet.

Örebro torsdag 2 augusti.
Hej.
Tillbaka på Runnagården i gen.
Hade grupp och träffa arbetskamrater som kommit tillbaka från sina semestrar. Kul kul.
Eftermiddagen bestod mest av telefonsamtal.
Hörde att en kille jag känner rymt från anstalt men blivit tagen igen.
Kreativt må jag säga det trodde jag inte riktigt om honom.
Blir något att bygga på när han muckat.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Soberiana

Jättebra blogg Hasse. Jag har alltid tyckt att Du är väldigt ödmjuk. Det är även tydligt i bloggen. En viktig egenskap i den här världen. Nu väntar jag på att få läsa om Augustibuller och vad ni har upplevt där.

2007-08-03 @ 21:31:41
URL: http://soberiana.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0