Varbergaskogen Söndag 5 Augusti

Örebro söndag 5 augusti.
Hej.

Sov till 11.00.
Susar fortfarande lite i huvudet efter helgens festival.
Känner mig rik på upplevelser.
Har lärt mig mycket jag kommer att ha nytta av i jobbet.
På eftermiddagen tog jag en promenad med Izy.
Vi gick till Varbergaskogen och träffa en kompis och hans hund.
Skönt med en promenad och kul för hundarna att få rasa ut ordentligt.
Izy var helt slut när vi kom hem.

Se bilder längre ner.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Robban

Guuud vad glad jag blir att det går bra med iza,crille e ju en bra pojk att jag inte kom på de tidigare.

2007-08-06 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0