Muck-Örebro fredag 14 december-07

Örebro fredag 14 december-07
Hej.
Mötte en kille som muckat från ett långt fängelsestraff på stationen.
Det var verkligen kul att träffa honom igen.
Vi åkte till Soc, frivården och sedan hem till mamma, mormor och lillasyster och fira med en tårta.
Nu håller jag tummarna för att allt ska gå bra.
Hade ett sent hembesök hos en ung heroinist jag är orolig för.
Fick samtal från en heroinist i Stockholm som vill ha min hjälp.
"pengar är inget problem för mig"


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: montana

hur kommer det sig att du har så mycket droger inblandade i din vardag?? vad är det du jobbar med??

2007-12-15 @ 20:30:09
URL: http://peol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0