Örebro måndag 10 dec-07

Örebro 10 december -07
Hej.
Var på läkarundersökning och hos sjukgymnast på fm.
Efter lunch satt jag i två timmar och pratade med en "gammal" heroinist om hans problem att få adekvat vård.

"Jag vet vad jag behöver och
jag har varit drogfri förr men det vill man inte lyssna på."
"Har haft det djävligt tungt sedan min allra bästa vän dog i en överdos för ett tag sedan."


Vi har börjat rota i den här soppan. Den känns igen.
Kockt på samma spik som alltid.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Tezzie

känner igen det där starkt med att folk vägrar lyssna, och Det sorgliga med det är att en knarkare inte är någon människa i samhällets ögon...

2007-12-23 @ 21:19:32
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0