Örebro 4 juli. Tungt.

Örebro onsdag 4 juli
Hej.
Möte på förmiddagen.
En politiker och en av tjejerna som går hos mig fick en chans att mötas
och utbyta erfarenheter. Gränsöverskridande möten är alltid bra och lärorikt. Fortsatta träffar inbokades.
Skönt att kunna bidraga till förståelse.
Många telefonsamtal kring vår vän som lämnat oss.
Fortsatt tungt och oförståeligt.
Gruppen ska träffa hans föräldrar på torsdag.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var en snäll och fin människa. När du var drogfri. Jävla droger säger jag bara. Fyfan för det jävla skiten. Varför gjorde du så här mot dina nära och kära. Det fanns så många som älskade dej.Men du kan inte ha tänkt. Varför?

2007-07-04 @ 21:43:42
Postat av: Marko

Det är så bara, drogen tar kommandot över ens liv, vare sig du vill eller inte!
Man tappar all självrespekt, framtidshoppet, ja allt som betyder något för en drogfri människa!
Det finns inga svar, bara massa frågor som blir hängande i luften!
Det är på grund av såna här saker människor som Du behövs Hasse, och skulle något hänt mig under "vår" tid, hade det känts bra att veta att Du pratat om det med mina anhöriga!
-
//Marko

2007-07-05 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0