Kilsbergen torsdag 21 juni

Kilsbergen torsdag 21 juni.
Hej.
Gick en rundvandring i Kilsbergen med en grupp elever fån Lindeskolans För det vidare-projekt. Vi gick från Blackstahyttan till Vargkitteln där vi tog en fikapaus. Sedan gick vi upp till en fornborg och kollade den fantastiska utsikten över Närkeslätten. Därefter gick vi till stora Dammsjön där vi gjorde upp eld och grillade.
Jag berättade om min väg ut ur missbruket om mitt jobb i dag och vad jag tycker om dagens narkomanvård.
Efter lunchen gick vi till Trolldalen och tittade på jättegrytan.
En fantastisk dag.
Åkte hem och vila ett par timmar innan jag åkte ner till Jakobsgatan och hade grupp.
Återfallsprevention och prat om midsommarhelgen.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0