Örebro MMåndag 11 juni - (s) (m)

Örebro måndag 11 juni.

Hej.
Åkte förbi bn Revision med lite papper.
Ringde frivården, socialkontor Ö och V.
Följde med en tjej till Försörjningsstöd och sedan vidare till Socialkontor V där hon ansökte om avgiftning och samtal hos mig.
Vi får svar på onsdag.
Ringt till Karlskoganstalten och Kristianstadsanstalten och pratat med intagna om framtiden.
Chefen på Runnagården ringde och meddelade att jag ska göra mitt första pass där på måndag.
Träffade en kille på stan som vill börja i gruppen och en ringde med samma önskan.
Jag hänvisade dom till respektive socialsekreterare.
Från politiken har det varit tyst förutom att jag hejade på Torgny Larsson (s) utanför Socialkontor Väster och hejade på Elisabeth Sundström (m) på Vardagsrummet.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Peter Alsbjer

Hej Hasse
Kan du kontakta mig om en grej?
tfn 6026364


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0