Örebro Onsdag 13 juni.

Onsdag 13 juni.
Skolavslutning.
Kille som tidigare gått hos mig skickar sms och berättar att han skrivit ut sig från behandlingshemmet.
Vill att jag ska ringa honom.
Ringer och pratar med honom.
Han är trotts allt sansad
Mamma ringer.
Behandlingshemmet ringer.
Dom vill att jag ringer och pratar med killen.
Jag ringer upp honom igen.
Vi har ett mycket bra snack och ska höras i morgon igen.
Han har en kontakt på Örebro kommun.
Men han är inte tillgänglig.
En kille från en anstalt i Skåne ringer.
Vi pratar framtid och om att ta nya tag.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0