Örebro Onsdag 23 Maj - WIMAB

Örebro onsdag 23 Maj.
Hej.
Var på häktet på fm.
Besökte en kille.
Vi pratade om hur vi ska kunna hålla kontakten under fängelsevistelsen.
Följde en tjej till försörjningsstöd.
Tog en fika efteråt och snackade igenom dagsläget.
Efter lunch var jag och gruppen på föreläsning med Mia Törnblom och Susanne Pettersson. En fantastisk eftermiddag. Lärde mig massor av bra saker att tänka på. Lärde mig skillnaden mellan självkänsla och självförtroende och mycket, mycket mer. En rolig och lärorik stund.
(Läs mer på länken WIMAB)
På kvällen var jag åter på sjukhuset och besökte tjejen som tagit en överdos. Bättre men långt ifrån bra.
Jag önskar dig allt gott.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0