Örebro Torsdag 11 Maj

Örebro torsdag 11 Maj.
Hej.
Var med som stöd på polisstation vid en anmälan om hot.
Hot är väl bland det fegaste man kan utsätta människor för.
Hela ens vardag består av att ständigt titta över axeln.
Sömnlösa nätter.
Ett mycket bra mottagande från polisens sida.
Efter lunch träffade jag en kvinna på mottagningen.
Vi pratade om livets värden.
Vad är värt att hetsa upp sig för.
"Det märks att jag mår mycket bättre nu. Jag släpper skitsaker.
Förut gick jag igång på det mesta.
Jag förstår inte hur jag orka förut"
Var på BN Revision och fixade med mina papper.
På kvällen hade vi grupp.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0