Örebro torsdag 31 maj - var är ni?

Örebro torsdag 31 Maj.
Hej.
Började dagen med att besöka tjejen på sjukhuset (se Sön 20 maj)
Hon mår bättre men långt ifrån bra.
Inga besök från socialen!
Man undrar varför?
Här ligger en ung flicka mitt i en livskris och behöver all hjälp hon kan få.
Var är ni?
Träffar en tjej som går hos mig. Vi äter frukost på Bara vara.
Går upp till soc försörjningsstöd och lämnar rosa lappar.
Soc V ringer och vill diskutera en killes eventuella början i min grupp.
Äter lunch på Wasa med min fru.
Går sedan på rättegång där jag är kallad som vittne.
Det blir en bra rättegång där alla är nöjda får man hoppas.
Ringer Karlskogaanstalten och pratar med en kille som ska till min grupp när han muckar.
Ringer till en av dom inblandade i rättegångens föräldrar och berättar om rättegången och domen.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0