Körkortstillstånd - Örebro måndag 1 oktober.



Örebro måndag 1 oktober.
Hej.
Var på Runnagården mellan 8.00 och 13.00.
Efter lunch hade jag två möten på min mottagning på Jakobsgatan.
Det första var ett glädjens möte.
Killen hade fått körkortstillstånd.
Äntligen efter hårt arbete.
Han är verkligen på G.
Det är fantastiskt när man får följa en sådan utveckling.
Från tungt missbruk till att se den sanna glädjen titta fram.
UNDERBART.
Du gör min dag lättare.
Nästa kille ville bara lämna ett prov.
Han var ren.
Sedan träffade jag en kille på Järntorget och lämnade över några broschyrer.
Där efter en fika på Hälls med en tjej som jag sedan följde med på ett soc-möte.
Möte var väl OK.
Träffade sedan två representanter för vänsterpartiet.
Dom ville veta hur det går för mig i mitt arbete.
Dom kände till problemen med Örebro kommuns upphandling.
Dom var genuint intresserade och ville hjälpa mig.
Tusen tack för ert engagemang.
Ringde en kille på BC-vårdavdelning och peppade lite.
Har fått förfrågan om föreläsning på en skola igen.
Ung tjej (23 år) mejlar och vill ha min hjälp att ta sig ur ett opiatberoende.
Hon är okänd för soc.
Lovade att höra v mig i morgon.
Rivstart på veckan.
Sov ett par timmar mellan 18 0ch 20.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Elina Soreby

Hej Hasse! Jag heter elina och kommer från Lindesberg, du kanske vet att de ligger i närheten av Örebro? Jag ska förklara mig kortfattat: jag och min kompis sofia går sista året på gymnasiet och då har alla elever ett projektarbete som man arbetar med under hela året! Vi har valt att inrikta oss på missbruk och fick höra om dig! Det vore givande och lärorikt om vi kunde få kontakt med dig så om du är intresserad vore det jätteroligt om du skrev till min email som jag har lämnat! Sköt om dig / Elina och Sofia

2007-10-02 @ 17:38:39
Postat av: Elina Soreby

Oj, såg att min mail inte alls dök upp trots att jag fyllt i fältet :) min email är: [email protected]
hej svejs

2007-10-02 @ 17:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0