Kay Pollak - Örebro tisdag 25 september


Örebro tisdag 25 september.
Hej.
Runnagården på fm.
Efter lunch åkte jag till frivården och hade ett kort möte.
Sedan ringde två föräldrar som var för sig var oroliga för sina barn.
Den ena föräldern vill att jag skulle besöka hennes son på akut-psyk.
Han är helt borta.
Kan du hjälpa honom.
Han har frågat efter dig.
Jag ber dom kontakta soc.
"Det är bråttom han går snart därifrån - han tror alla är ute efter honom"
Vad gör man?
Tar tacksamt emot förslag.
Den andra föräldern vill ha hjälp med sin dotter.
Hon orkar snart inte mer.
"Snälla Hasse."
Jag ber dom kontakta soc.
"Försökt kontaktat dom flera gånger"
Vad gör man?
Tar tacksamt emot förslag.

Det är unga människor jag skriver om.

På kvällen var jag med flera av dom inskrivna på min mottagning på
Kay Pollak. Fullt hus på Hjalmar Bergmanteatern.
Det var en fantastisk kväll.
Många uppvaknanden.
Känner mig stark och full av energi och lust.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0