Misslyckas med Subutex först - Örebro söndag 30 sep



Örebro söndag 30 sep.
Hej.
Jobbade på Runnagården mellan 13.00 och 17.00.
Sms-a alla jag ska träffa i veckan.

Förtvivlad äldre heroinist ringer och säger att han sökt Metadon på BC i Örebro.
Men fått till svar att han måste börja med Subutex först.

"Man måste misslyckas med Subutex först säger dom innan det blir tal om Metadon."

"Hasse jag orkar inte - Jag vill inte misslyckas - vet att jag gör det med Subutex - HJÄLP MIG"



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Anders

tja.... har en bekant som håller på med meta. Vad är det som säger att tex. subutex är bättre (eller mindre farligt) än meta.
Han funkar ganska bra på meta. Tror inte han skulle klara sig utan....... "undrar bara om du vet"
du verkar göra ett bra jobb

2007-10-04 @ 22:51:44
Postat av: Anders

[email protected]

2007-10-04 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0