Örebro - Nyhyttan fredag 7 september.

Örebro fredag 7 september.
Hej.
Fm XXX.
Efter lunch möte på Jakobsgatan där vi försöker reda ut anklagelserna mot min patient.
Det var inte lätt.
Vi fick ringa och boka tid hos advokaten.
KL. 14.00 åkte jag mot Nyhyttan.
Med mig hade jag en kille som skulle besöka sin flickvän.
En kille som hoppade av i Nora där han ska gå en skrivarkurs över helgen.
Kul när det går bra för killarna i gruppen och jag blir extra glad när dom väljer att skriva.
Lycka till.
Besöket på Nyhyttan går bra.
Kommer hem ca 20.00.
Mycket trött efter en lång dag.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0