Bern Arena - Örebro torsdag 10 april.

Hej.

Började dagen med ett besök på häktet.
Hade med TV-tidning och ciggpengar.
En "gammal" bekant.
Vi planerad för framtiden.
10.30 träffade jag en ny kille på min mottagning.
Småbarnspappa med amfetaminberoende.
Han fick några alternativ att fundera över.
Vi ska höras nästa vecka.
Lunch och hem och sov några timmar.
På kvällen var jag bjuden på ett möte på Bern arena med kommunfolk.
"Alternativ inom socialtjänsten"
Förutom jag var det Elisabeth "Villa Vägen ut! Susannes Framtidsverkstad"
och Stefan från Framsteget.
Från kommunen var det Elisabeth Sundström, Susanne Berrgström,
Rasmus Persson, Tommy Larserö och Peter Rank.
Det blev mycket bra diskussioner.
Stort tack för inbjudan och hopp om fortsatt gott samarbete.
Fotbollen var mindre bra. 1-0 till Kalmar.

PS: Svar till Lenke.
Jag är utbildad fritidspedagog och har dom tillstånd som krävs av länsstyrelsen.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0