Hur undviker man överdos... Örebro torsdag 3 april 2008

Hej.

Ner till mottagningen.
Pratade med en advokat, bokade tid för besök på häktet,
pratade med frivården och ringde en kille jag är övervakare åt.

Var förbi Länsrätten och kollade upp dom överklaganden som är på gång.
Tre stycken som snart kommer i rask följd.
Det är kommunen mot missbrukarens vilja till valfri behandling.

Efter lunch var jag med en tjej som går hos mig på smärtkliniken
och träffade en kunnig och trevlig läkare.

Följde sedan en kille till Arbetsförmedlingens och försäkringskassans resursteam.
Mycket bra möte. Planeringen går som vi alla önskat

Åkte hem och vila ett par timmar innan jag åkte er till mottagningen
där vi hade grupp som vanligt på torsdagar.
Gruppen börjar finna sin identitet efter att det kommit några nya killar.
Känns bra med den ärlighet som finns.

Vill passa på att bjuda Örebros heroinister till en träff med
Svenska brukarföreningen i Örebro.

Svenska Brukarföreningen Örebro
Välkomnar dig till möte.
Onsdagen 16 April kl.18.00-20.00
på Jakobsgatan 23 Örebro
Vi kommer att visa filmen:
"Jag tänker fortfarande på dig"
En film om hur man undviker överdos
och vad man bör och inte bör göra vid
                       överdos.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0