Mångfalld inom socialtjänsten ? - Örebro fredag 4 april 2008.

Hej.

På förmiddagen var jag på Försäkringskassan och informerade mig om f
örtidspension, praktik, utbildning/studier under sjukskrivning.
Snårigt men fick lite broschyrer.

Tog en fika på muren utanför Nikolaikyrkan.
Diskuterade socialtjänst och missbruksvård med två trevliga och kunniga herrar.
Hoppas vi kan fortsätta vår diskussion. Hör gärna av er.

Ringt runt till dom som går hos mig inför helgen och skickat sms.
Stenhårt lunchspinningpass på njoy.

Åt lunch med en kille och tjej som går hos mig i samtal.
Snackade jobb, sjukskrivning, utbildning.

Blev bjuden till ett möte med Örebro kommun om mångfalden en inom socialtjänsten.
ÄNTLIGEN. Ser mycket fram mot mötet.
Återkommer med rapport på fredag.

PS: Var på Najsprajs och fick syn på Mikael Ramels gammla skiva
Till dej
nu överförd till CD.
Vilken lyckla och vilka minnen den väcker. Uj uj uj.
Jag njuter.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0