Örebro lördag till och med måndag 5 - 7 april

Hej.

En mycket skön och givande helg.
På lördagen var vi i gruppen på länsmusett och såg konstskolans utställning.
Mycket upplyftande och kreativ utställning som jag varmt kan rekommendera.
Vi såg även länets konst. Inte lika imponerad. Men OK.

Söndagen tillbringade jag och min hund Izy i Mellersta Trolldalen och vargkitteln.
Helt fantastisk natur bar 20 minuters bilväg från stan.
Här finns Jättegrytor, vattenfall, en fornborg och underbart meditativ natur.
Var ute och gick i fyra timmar och kom hem fylld av kraft och lugn.
(Se länk: Landskap för alla och bilder lägre ner.)

Konst och natur i en skön bladning för både kropp och själ.

Måndagen började jag med ett möte på min mottagning.
Vi pratade om att hitta lyckan.
Vi pratade om vikten av att ha små och stora mål och att våga gå mot dom.
Besökte sedan en kille på hans praktik. Det blev kaffe och smörgås på Lucullus.
Känns att han är på gång.
Efter lunch träffade jag en tjej som går hos mig.
Vi pratade om dom mål som hon satt upp och hur vägen dit ska se ut.
Ringt runt och kollat läget hos dom som går hos mig.
Allt var lugnt.

PS: Tack Jan-Åke för din kommentar den 5 april. Jag är stolt och glad.
Tack också till din kommentar den 7 april Martin. Jag ska ge allt jag har.
Det känns som om jag håller på att hitta mitt sätt att jobba.
Långt ut och nära.
Tusen tack till er båda. Ni ger mig mod och kraft.


Rulla ner och se några bilder från skogsutflykten.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0