Örebro - Stjärnholm tisdag 22 april.

Hej.
Följde med en kille som stöd på hans rättegång.
Det var en bra rättegång med en resonerande "ton".


Efter rättegången åkte jag tåg till Nyköping.
Örebro - Hallsberg - Katrineholm - Norrköping och till sist Nyköping.
Ingen risk att man somnade till där inte.
Blev mött på Nyköpings station och fick skjuts till Stjärnholms slott.


Där ska jag föreläsa i morgon förmiddag och på torsdag förmiddag.
Man blir tvungen att bo på slottet i två nätter.
Mitt rum på slottet heter "All Helgona"
Det är en stiftsgård så det vilar ett lugn över hela området och maten, ja maten är gudomlig.
Jag återkommer mer i morgon om föreläsningarna.
Nu ska jag gå och förbereda morgondagen.


Vila i frid.

kolla in stället på: www.stjarnholm.se

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0