ADHD - ADD - Örebro torsdag den 7 augusti 2008.

Hej.

Skjutsade en kille till beroendecentrums opiatprogram och hem igen.

Ett bra möte på förmiddagen med en kille från Hallsberg där jag fick lära mig skillnaden på ADD och ADHD.

Bra möte på soc med en kille som söker förlängning i min grupp.
Tack för ditt engagemang.

På kvällen var det en mycket bra grupp där många kort las på bordet.

ÄRLIG
ÖPPEN
HJÄLPSAM


Det är mottot för individen och gruppens arbete.

PS: Gatuterapi i morgon mellan 9 och 11 på Stortorget.
Vid regn är jag på biblioteket på Olof Palmes torg.
Varmt välkommna.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson





Kommentarer
Postat av: Miem - Emma

VIll du ha mer besökare genom att kolla på bloggar? Bli medlem på den länken jag skickar. Det är jätteenkelt! http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=Miemm Ha en bra dag :)

2008-08-07 @ 22:36:52
URL: http://miem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0