Kodie - Örebro onsdag 6 augusti 2008.

Hej.

Var på sjukhusets smärtklinik med en tjej som går hos mig.
Vi träffade en otroligt trevlig och kunnig läkare som jag tyvärr glömt namnet på.

Besök på mottagningen av en kille och tjej.
Vi pratade om barn och ansvar.
Tungt men hoppfullt.

Träffade Kave på BaraVara och snackade samhällsfrågor, hipphopp och kärlek till livet.
Han är så grymt begåvad och full av kraft.
Se länk Kodi.
Lyssna på min favoritlåt av och med Kave.
Words in action.
Så grym, så grym.

Tack Marianne för din ros i dagens Allehanda.

Bloggkommentarer:
MIA.
Nej jag ska inte stänga mottagningen, Handledning blir tre timmar varannan vecka.
Vivan:
Stort tack.
T:
Tack för ditt tips.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer
Postat av: Zoran

Hleej!



www.kodie.se



Vi tar ut festen i förskott!

2008-08-07 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0