Socialpsykiatrin på besök - Örebro måndag 18 augusti 2008.

Hej.

Vårdlag på beroendecentrum på morgonen.
Läkare, sjuksköterska, arbetsgivaren, FK, soc, patient och jag.

Studiebesök på min mottagning av tre arbetsledare från Örebro kommuns Socialpsykiatri.
Vi diskuterade behandling, aktiviteter, dubbeldiagnos och bemötande.
Dom har ett tufft och mycket krävande jobb.
Jag är full av respekt för ert arbete.

På kvällen föreläste jag på Hinseberg för tjejerna på avd Boken.
Fantastiska möten. Jag är tacksamhet att ha fått denna möjlighet.
Tack för dikterna.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson





Kommentarer
Postat av: Zoran

Tack för ditt stöd idag.

Inga pengar är nog för det jobb du gör.

2008-08-19 @ 09:12:09
URL: http://www.svenskabrukarforeningen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0