16 meddelanden - Örebro tisdag 9 december 2008.

Hej.

Första mötet med en ”ny” tjej.
Har varit på många 12-stegs behandlingar så hon kan sin läxa.
Det är alltid bra om folk har kunskap om sitt beroende.
Vi diskuterade olika alternativa arbetssätt.
Spännande tjej. Ska bli kul att få följa.
Vi pratade i lite drygt en timme.

7 meddelanden i mobilen.

Hembesök ute på landet.
Ca två timmar.

9 nya meddelanden i mobilen.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: theresa

Hej Hasse!



Jag skulle behöva din hjälp!

Det är så att jag håller på att skriva en examens-uppsats om Subutex. Tror du att du skulle hinna med och träffas och hjälpa till med lite fakta och åsikter?



Jag vet inte riktigt hur jag skall få tag på ditt nummer eller mailadress och jag vill nog inte posta mitt nummer eller mail adress hära.

2008-12-10 @ 16:02:37
Postat av: theresa

Hej Hasse!



Jag skulle behöva din hjälp!

Det är så att jag håller på att skriva en examens-uppsats om Subutex. Tror du att du skulle hinna med och träffas och hjälpa till med lite fakta och åsikter?



Mvh Theresa

2008-12-10 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0