Julångest - Örebro fredag 12 december 2008.

Hej.

Börjar dagen med Brukarföreningsmöte med Zoran.
Sakta men säkert börjar vi hitta formerna för Örebro Brukaförening.
KÄRLEK OCH RESPEKT är vårt motto.

Lunchspinning med några av killarna i gruppen.
Grymt tempo i dag. Skön urladdning innan helgen.

Träffade Jon som håller i Örebro promotions frukostmöten.
Mycket trevlig kille.
Vi diskuterade upplägget inför frukosten den 19 december.
Ska bli mycket spännande att få delge lite erfarenheter från mitt arbete.

Dagen slutade dock tråkigt.
En tjej ringer och berättar att hon och hennes barn blivit utslängd av sin ”man”. Ja man är väl synd att kalla honom. Slänga ut sitt barn. Hur lågt får man sjunka. Beroendet naket och kallt känner inga gränser.

Några minuter senare ringer en annan tjej och är förtvivlad. Hennes ex står utanför och gapar.


Julångesten är här.

  
Tänker på er. Mobilen är på. Vi hörs i morgon.
 



PS: Tack Rebecca(6dec) och Zoran(8 dec) för era komentarer. Stort varmt tack.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är tur att det finns så vänliga själar som du. jag spar denna blogg som favorit, hoppas att det är okej.

ha en underbar jul. kramar sophie.

2008-12-13 @ 21:12:47
URL: http://tweenerpie.blogspot.com
Postat av: Mia

Tack för ett bra samtal. Det ger mig hopp,förståelse o även känslan av att vara betydelsefull. Kram

2008-12-13 @ 22:28:44
Postat av: Anonym

väldigt fin och tänkvärd dikt jag fick av dig. du gör ett jätte bra jobb!!



kram sophie

2008-12-13 @ 22:31:12
URL: http://tweenerpie.blogspot.com
Postat av: nilla

HEJ,,,jag tänkte göra en blogg o skriva av mig kan du bara titta om jag gjort rätt,,,mvh gunilla

2008-12-16 @ 03:46:50
URL: http://nilla6246.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0