Sömnlös natt - Örebro onsdag 17 december 2008.

Hej.

Många återbud i dag. Förkylning, feber och illamående.
Passat på att ringa.

På kvällen tränade jag Afro på njoy tillsammans med en av killarna i gruppen.
Efteråt gick vi och åt en sallad och pratade om barn.
Mycket bra samtal.


Nattspegel


Nattens spegel
vänder bort ansiktet
när jag tvingas se
bakom orden.

Det blir svart
och glasskärvorna yr.

Morgonljuset lyser upp
det vita pappret.

Jag plockar ihop
skärvorna
och försöker förstå.



                                        Hasse Arvidsson





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    






    

Kommentarer
Postat av: Mia

Åter igen, så sant så sant. Försöker förstå.

2008-12-17 @ 22:08:13
Postat av: nilla

tack för dina dikter till mig,,vet inte om jag kune skicka tack från min sida,,allt blir nog fel...du skriver tankvärda ord o dikter jag älskar dikter citat,jag har lagt in några dikter jag med nu...

2008-12-18 @ 08:23:55
URL: http://nilla6246.blogspot.com
Postat av: Michaela

Vilken underbart fin dikt!



Beundrar verkligen arbetet Du gör!

Du behövs för så många.



2008-12-19 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0