Vilket mörker - Örebro torsdag 18 december 2008.

Hej.

Träffade en tjej på fm.
Vi var runt och ordnade en del praktiska saker. Vägverket, infektionskliniken. Bra om man kan ordna bort praktiska saker så här i början av en behandling. Det ligger bara och ”skaver” annars.

Åt pasta tillsammans med tio araber på lunchen.
Vilda diskussioner om Busch, Reinfeldt och Person.
Underbar och livgivande lunch.



Vilket mörker


Mörkret skrämmer mig inte.
Det jag är rädd för
är att någon ska tända ljuset.


                        Hasse Arvidsson


PS: Stort grattis till Gunilla på födelsedagen.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: nilla

tack hasse japp 4 år till det magiska året,,haha,,tack för din dikt på min sida,gud det vart som o öppna en kran 1000 tårar som behövde få komma ut,,rädsla ja varför har vi det ibland vill jag tillbaka till knarket låter ju dumt men jag slapp va rädd jag va någon vem e jag nu,,nada..god jul...lite i förskott.

2008-12-20 @ 00:06:27
URL: http://nilla6246.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0