Hedemora t o r Tisdag 19 februari 2008.

Örebro tisdag 19 februari 2008.
Hej.
Gick upp tidigt och åkte till Hedemora och hämtade några väskor med kläder och lite annat.
Skulle åkt tillsammans med en kille och hämtat detta från ett familjehem han lämnat. Dom skulle kasta sakerna om han inte hämtade om.
Nu kunde inte han åka med så jag drog själv.
Skön och behaglig resa.
Ringde några samtal.
Bokade möten tor - fre.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hasse!
Jag blev mycket nyfiken då jag hamnade på din blog. Du verkar ha ett spännande och intressant liv/arbete. Vi är själv ett familjehem som arbetar för barnens bästa. Jag har varit med och drivit ett projekt, för skotrötta ungdomar i åk 8, vi fick mycket goda resultat, tyvärr så finns det inga pengar i kommunens budget, så vi fick avsluta projektet.
Jag kommer att följa dig och din blogg!

2008-02-22 @ 22:11:43
URL: http://http://zoegas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0