Uppdatera - Örebro fredag 4 januari

Hej.

Fick ett tidigt samtal från läkaren på Beroendecentrums vårdavdelning.
Diskuterade en gemensam patient och vad som bör göras.
Möte på mottagningen med en gammal patient.
Ibland behöver man uppdatera sig.
Lite skakigt så vi ska ses några gånger framöver.
Efter lunch träffade jag två oroliga föräldrar.
"har du något trollspö så ta fram det"
Tyvärr, jag har inget trollspö.
Men vi hade en bra diskussion om beroende och var gränsen för engagemanget bör gå.
Vi bytte mejl-adresser och ska ses igen.
Ringde runt till mina patienter och önskade god helg.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




Kommentarer
Postat av: Tezzie

Jag fick din bok idag!

Ett STORT tack till dig!

Jag sitter som klistrad!

2008-01-08 @ 19:33:40
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0