Örebro tisdag den 28 juli 2008.


Hej.

Tack Zoran, Mia och Vivian för era kommentarer.

Frukostmöte på mottagningen.
Vi pratade arbete och förväntningar på livet.
Han ska pröva att vara med i torsdagsgruppen.

Gjorde klart med en kille från Hinseberg om tre föreläsningar på olika avdelningar. Tro, Hopp och bemötande.
Ska bli mycket spännande.

Träffade en ny kille oh diskuterade lite hur jag jobbar och vad han vill ha ut av en behandling.

Åkte till Rusta och köpte en hängmatta.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: JENNA

jag vill också ha en hängmatta :D

2008-07-29 @ 22:44:02
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejsan!



Skrev några kommentarer här för ett tag sedan, och jag hittade då din blogg av en slump. Och så nu, är du med itidningen. Det var lite "kul." Inte roligt och kul, men ja... Jag kände igen dig, det där var ju ahn från bloggen! Och det var kul. Hehe. Hopaps allt är bra och att ditt arbete går bra. :)



mvh/Sara

2008-07-30 @ 18:27:06
URL: http://defendinghername.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0