Örebrokompaniet - Örebro torsdag 3 juli 2008


Örebro torsdag 3 juli.
Hej.
Hälsade på en tjej på vårdavdelningen.
Hon mår sakta men säkert bättre.
Ringde några samtal.
Besökte Örebrokompaniet tillsammans med en tjej som går hos mig i behandling. Vi var där för att se om hon eventuellt skulle kunna få jobb där. Det skulle passa henne perfekt.
Dom insåg också dt efter mötet.
Hon börjar jobba i mitten av augusti.
Du har gjort en fantastisk resa.
Jag är full av beundran.
Grattis Örebrokompaniet.

Var på fotboll på kvällen med några av killarna i min grupp.
4-1 till AIK. Katastrof.
Kom igen ÖSK. Kom igen.
Vi ses när Sundsvall kommer.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson







Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du få gratis biobiljetter samla poäng och få 1

www.gratisbio.se/rss.php?UserID=21668



2008-07-04 @ 22:34:24
Postat av: BLONDINA

HJÄLP! Vad är bra/dåligt med min blogg? vad ska jag ha kvar, vad ska jag förbättra? / HTTP://BLONDINA.BLOGG.SE/



Ha en trevlig kväll!

2008-07-04 @ 22:46:26
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0