Örebro 17 juni 2008.


Hej.

Började dagen med ett arbetsplatsbesök.
Killen sköter sig utan anmärkning.
Han har gjort och gör ett fantastiskt arbete.
Man är mycket nöjd på arbetsplatsen.

Åkte hem till en tjej som går hos mig med filmer.
Hon har åkt på någon slags influens.
Stannade bara en kort stund.
Man vill ju inte bli smittad.

Bloggkommentarer.
Till Stina:
        För att många av samtalen är terapeutiska.
        Du är välkommen upp nästa fredag för vidare diskussion.
Till Mia.
       Tack för dina fina ord. Det värmer och ger kraft.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson








Kommentarer
Postat av: stina

vilken terapeutisk utbildning har du

2008-06-18 @ 13:07:41
Postat av: stina

det stör mig något enormt om du inte har rätt utbildning för det är ett hån mot alla dom som faktiskt utbildat sig och skaffat sig en legimitation, jag läser just nu steg 2 psykoterapeut med kognitiv inriktning och vet att terapi är inget man har vid ett torg med sporadiska träffar. Känns väl mer som om det har större terapeutisk inverkan på dig. Det finns väl ingen som säger sig utföra polisiära,medicinska uppgifter utan att ha adekvat utbildning. Jag läser att du anser att subutexbehandling är att föredra för att forskningen säger det, varför kan du inte läsa lite forskning om terapi?

Och vad säger forskningen om den kognitiva och känslomässiga processen tillsammans med subutex?

Visst fungerar subutex, men hur ser den mänskliga utvecklingen ut då?

MvH

Stina A

2008-06-19 @ 15:33:38
Postat av: Tezzie

Jag älskar det där

"världen behöver vårt mod"!!!

verkligen!!

Funderat på att släppa något nytt?

Jag skulle behöva lite hjälp av dig med hur jag själv ska göra för att kunna ge ut en bok.

2008-06-22 @ 13:32:06
URL: http://royalblue.blogg.se/
Postat av: Tezzie

hej.

vad snällt!! Men hur går det sen då?

eller, vad ska du göra menar jag? haha

2008-06-22 @ 17:48:24
URL: http://royalblue.blogg.se/
Postat av: Tezzie

aaahaa

så vadå ska ja skicka iväg massa dikter till dig, och du skickar vidare dem och sen är det bara att vänta och se?

Hur många borde jag skicka till dig då?

2008-06-23 @ 10:18:56
URL: http://royalblue.blogg.se/
Postat av: Martin Pettersson

Till Stina

Hur många människor har du hjälpt till ett drogfritt liv??? hur många människor har du flera ggr räddat livet på??? innan du klankar ner på en person tycker jag du ska kolla upp vad den människan åstakommit. Hasse är den människa som hjälper flest missbrukare i hela örebro deseutom gör han det med glädje och engagemang DAGLIGEN!!! ja tycker du du kan ta dina kommentarer och kognetiva terapi och hjälpa dig själv

Mvh Martin

2008-07-03 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0