Tre tjejer - Örebro onsdag 12 mars 2008.


Hej.
Morgonmöte med en kille jag är övervakare åt.
Vi sågs på min mottagning och fika och prata om veckan som gått.

Träffade christer och gjorde upp arbetsplaner för dom kommande veckorna.

Efter lunch åkte jag och hämtade en tjej jag är övervakare åt och körde henne till Eurostop och handlade.
Hon har svårt att gå. Passade på att handla själv.

Det har ringt tre tjejer i dag som alla vill ha min hjälp att komma ur sitt missbruk.
Jag bad dom kontakta sin socialsekreterare och söka bistånd för att gå hos mig.
Med dessa tre är det nio stycken som sökt till mig den senaste tiden.
Alla väntar på svar från soc. Återkommer när jag vet hur det gått.

Två samtal från anstalter, en mor och ett från en advokat.
Mejl från kurator på Örebro kommun.

Åkte hem och vila ett par timmar innan jag återvände till mottagningen.
Vi hade grupp i kväll.?
En ny kille var där och kände sig för.
Bra grupp.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




Kommentarer
Postat av: leo

kan man få rena sprutor hos dig

2008-03-13 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0