Örebro universitet - Örebro torsdag 23 oktober 2008.

Hej.

Jag föreläste på Örebro universitet mellan 10 och 12.
Var nervös och mycket taggad.
Det kom mycket folk.
Det var förutom studenter, föräldrar till missbrukare, andra anhöriga, missbrukare, folk från olika behandlingshem och öppenvårdsmottagningar och folk från Örebro kommun.

Jag vill passa på att tacka för alla fina bloggkommentarer.
Det värmer och ger kraft i mitt fortsatta arbete.

Sov ett par timmar på eftermiddagen.

På kvällen hade vi grupp som vanligt på torsdagar.
Vi pratade mycket om våra relationer till våra barn.
Mycket bra och lärorik kväll.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Beccan

Måste säga att det var en väldigt intressant föreläsning! Du är en otrolig människa, o jag beundrar dig så mycket!! Flera av dig så skulle världen se b'ättre ut!!

2008-10-25 @ 15:43:55
URL: http://neccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0