En helg i skogen med gruppen - 26 – 28 september.

Hej.
Hällefors fre till söndag 26 – 28 september.

Sex glada killar i gruppen och Izy (min hund)lämnade Jakobsgatan klockan 13.00 på fredagen i en fullastad Toyotabuss.
Stannade i Hällefors och proviantera en sista gång.
Sedan åkte vi ca två mil norr om Hällefors rakt ut i skogen.
Där slog vi upp mitt militärtält,
Sedan bar det av till Metjärn där vi fiskade tills mörkret kom.
Två rengbågslaxar blev det.
Dom rökte vi på kvällen.
Gud va gott det var.
Vi eldade hela natten i tältets kamin.
Det var växlande iskallt och hett som i ….
Tidigt på morgon begav vi oss iväg till till Hänglanstjärn.
Där tillbringade vi hela dagen med fiske, fika och massa prat och skratt.
Två Regnbågslaxar och en Öring.
Dom rökte vi till kvällsmat.
Mitt i natten typ klockan 2 väckte Krister oss.
Det var den absolut häftigaste stjärnhimmel jag sett.
Vintergatan syntes hur tydligt som helst.
Det var en gudomlig upplevelse.
Det var riktigt kallt på natten så kaminen var rödglödgad.
Söndag morgon åkte vi hem till Örebro igen.
Trött och full av fina minnen.
Nu är vi laddade och samkörda inför höstens arbete.

PS. Rulla ner så finns det lite bilder.




I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!

2008-09-29 @ 22:08:56
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0