Fenazepam och Vuxenenheten - Örebro onsdag den 3 september 2008.

Hej.
Tidigt på fm kom en pappa med sin son till min mottagning för att söka hjälp..
Det visa sig att sonen hade tagit Fenazepam.
Jag kan bara säga
”Ge fan i denna drog den är livsfarlig”.

DÅ MENAR JAG LIVSFARLIG.


Efter lunch hade jag möte med ledningsgruppen på Örebro kommuns vuxenenhet.

Vuxenenheten är socialförvaltning östers öppenvårdsenhet för personer över 20 år med missbruks- och beroendeproblematik. Vuxenenheten arbetar med personer som utretts av och fått biståndsbeslut från ett av Örebros båda socialkontor. Vuxenenheten kan erbjuda strukturerad öppenvårds- och eftervårdsbehandling samt individuellt anpassat boendestöd i en sammanhållen boendekedja.

Det var ett första möte där vi presenterade våra verksamheter för varandra.
Jag hoppas på ett fortsatt gott samarbete för klienternas bästa.

Den information och broschyrer som jag fick kommer jag att ha mycket nytta av i mitt arbete som gatuterapeut på fredagar.

I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                          
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: pierre

Hejsan hasse, är inne och läser din blogg ibland och jag blir nyfiken på vad det är för verksamhet du bedriver om du vill dela med dig.

ha det bäst



pierre/halmstad

2008-09-04 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0