Örebro onsdag den 10 september 2008.

Hej.

Ny bekantskap på morgonen.
Tjej som varigt på många behandlingar men inte hittat det goda livet.
Det blev ett långt och intressant samtal.
Vi ska höras igen.

Efter lunch ett hembesök där jag träffa mor och dotter.

Avslutade dagen på frivården.
Var där med en kille jag är övervakare åt.
Bra möte.

Telefonsamtal från en mamma i Göteborg som hälsade från sin dotter som jag hade träffat på måndagens föreläsning på Hinseberg.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för ett trevligt möte igår, torsdag. Gott kaffe. För varje möte får jag lite mer insikt, förståelse o lugn.

Känns bra att som nära anhörig,mamma,få vara delaktig o följa med på resan.

Ser fram mot nästa träff.

Tack för att du finns.

Ha en riktigt bra helg.

2008-09-12 @ 06:42:59
Postat av: Lotta Thell

Tack Hasse, jag älskar fan dig, er.Det känns så skönt att veta att det finns schyssta människor. Hälsa Sussie och hela famljen, klappa ormarna från mig. (för själv skulle jag inte våga)

Lotta Thell

2008-09-13 @ 07:40:01
URL: http://lottathell.blogg,se
Postat av: Beccan

Har börjat läsa din blogg varje dag nu, tackvare min moster som pratar så mycket gott om dej, fick även en bok me dikter som du skrivit av min kusin! Lyssnar även på din skiva! Måste säga att verkar vara en fantastisk människa o jag känner så väl igen mig, om de du skriver!

2008-09-13 @ 15:22:16
URL: http://neccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0