Hovrätten Jönköping To R - fredag 17 april 2009.

Hej.

Ett morgonmöte på mottagningen.

Klockan 9.30 satte jag mig i bilen och åkte mot Hovrätten i Jönköping.
Jag åkte tillsammans med advokaten till killen jag skulle ”backa upp”.
Bra tillfälle att lära känna advokaten lite bättre och deras arbete.
Hovrättsförhandlingarna gick så där.
Dom om 9 dagar.
Håller tummarna.

Kom hem 19.30.
Lång dag med mycket trevligt sällskap på resan.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: beccan

hej!! Måster återigen säga, gud va jag beundrar dig!! Hur du orkar o vilken udnerbar människa du är! Flera borde vara som du!

Och ska säga att du är min förebild i det jag vill arbetea med, jag vill bli en likadan med människa o behandlare! Att varje dag hjälpa människor o deras familjer! Helt underbart!!!

Trevlig helg!

Beccan!

2009-04-18 @ 00:22:00
URL: http://neccan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Jag läser din blogg nästan dagligen och du gör verkligen ett fantstiskt jobb! I flera år har jag vetat att jag ville bli psykolog, det har dock ändrats nu. Och jag skulle gärna vilja jobba med människor som hamnat lite snett och har det jobbigt med missbruk m.m (jag har två föräldrar som missbrukar samt större delen av min vänskapskrets - jag tror detta bidrar ganska starkt till att jag vill hjälpa andra). Jag tar studenten nu i sommar och jag undrar ifall du kanske har några tips och idéer om vad jag kan läsa vidare till? Det finns ju så mycket att välja på och jag är lite vilsen... Tacksam för svar (lämnar min mail).

Kram!

2009-04-18 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0