TOYOTA - Örebro onsdag 22 april 20098.

Hej.
Hembesök klockan 8.00.
Åkte till Stina på Folkets hus cafe och köpte smörgåsar.
Åkte sedan hem till en ung kille och tjej.
Vi åt smörgås och drack te.
Pratade om framtiden som känns ovis.
Rättegång och behansling väntar.
Jag hoppas ni har en kraft som krävs och tar emot den hjälp som erbjuds.
Önskar er allt gott.

Var på Kronofogden och styrde upp en sak åt en tjej i gruppen.
Det gick jättebra.
Tusen tack till Kronofogden.

Var och åt lunch på Toyota.
Var där med en av killarna från gruppen.
Det var speciellt inbjudna. Ca 50 personer.
Det pratades bilar och snackades fotboll.
Först åt vi god mat.
Sedan var Jan Karlsson VD och Lennart Sjögren sportchef båda från ÖSK elitfotboll AB där och berättade om ÖSKs visioner och svarade på frågor. MYCKET trevligt.


VD Jan Karlsson Sportchef Lennart Sjögren.

Nicklas och jag stannade en stund efteråt och hängde med Janne och Lennart.
Schysta killar.

Tusen tack TOYOTA att ni tänkte på mig och bjöd med mig.
Nicklas hälsar och tackar.



På kvällen var det afrodans.
43 pumor och så vi. Tre kilar.
Mår så grymt bra efter träningen.





I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jättekul var det, å god mat! Tack så mycket! Förresten matchen idag var inte heller så dum, nu ligger vi 4à helt plötsligt!!

2009-04-23 @ 23:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0