Henrik Fexeus - Örebro – tisdag 8 december 2009.

Hej.

 

Förmiddagen tillbringa jag på Liljedal Communication.

Det kommer att bli en jättebra hemsida.

Jag är jättenöjd med det arbete dom gjort och den entusiasm dom har.

Vådlag på UBB.

Kul att vara tillbaka på min gamla arbetsplats.

Bra vårdlag om en lite stressigt.

På kvällen var jag på föreläsning med Henrik Fexeus.

www.henrikfexeus.se

Han var så jäkla grym.

Lärde mig otroligt mycket om påverkan och kroppsspråk.

Jag kommer att ha mycket nytta av detta i mitt arbete.

Känner mig väldigt entusiastisk.

 

I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.

Kärlek och respekt.

Hasse Arvidsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0