Göran wickström - Örebro fredag 27 februari 2009.

Hej.

Har inte bloggat på ett par dagar.
Min dator har gått sönder.
Har köpt en ny och fått hjälp att föra över data från den gamla till min nya iMac.

Började fredagen med att sitta utanför opiatmottagningen och lyssna vad patienterna har för funderingar kring vård och bemötande.
Tyvärr har vi stött på problem.
Vi får inte längre sitt vid hissen.
En patient har upplevt det jobbigt att vi sitter där. Kännt sig uttittad.
Tråkigt tycker vi från Brukarföreningen.
Vi har inte sökt kontakt utan bara setat där och låtit folk själva välja om dom vill prata med oss eller inte.
Det är många som verkligen uppskattat vår närvaro.


Vid hissen på opiatmottagningen USÖ


Vi blev erbjudna en plats inne på mottagningen men där skulle vi inte kunna prata utan att det hördes vad vi sa. Dessutom var det precis utanför toaletten där alla ska in och lämna urinprov. Det är inget alternativ. Det får bli trädgårdsmöbler utanför entrén.

Åkte sedan ner till min mottagning på Jakobsgatan för att träffa Göran Wickström.
Han hörde av sig till mig efter det att jag besökt en Örebro promotionfrukost där jag berättade om mitt arbete.
läs mer på: Örebro promotion - fredag 19 december 2009.

”Hej Hasse hörde dig på frukosten och vill gärna hjälpa/stötta dig i ditt arbete om jag kan.”
Vi har nu träffats ett par gånger och jag är mycket glad och vet att detta kommer att utveckla mitt arbete.
Bättre handledning kan jag inte få.
Jag har varit full av energi och glädje efter våra möten.
Har helt enkelt inte velat avsluta dom.
Vem är han då?

”Göran Wickström har under många år varit en av Sveriges mest framgångsrika ledarskaps- och organisationskonsulter med erfarenhet från hundratals arbetsplatser.”

Läs mer på: http://www.wipro.se/wipro/

Tusen tack Göran.
Jag ser redan fram mot nästa träff.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson

Kommentarer
Postat av: leo

ja, ni stör.

2009-03-02 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0