Handledning - Örebro onsdag 21 januari 2009.

Hej.Lugn förmiddag.

Efter lunch handledde jag personal på Runnagården avd Villan.
En SiS institution utanför Örebro.
Tackar för förtroende och ser fram mot nästa handledning.

Tränade body stepp på njoy.
Tufft och glatt program.

På kvällen var jag inbjuden till länsmuseet av Svenska kyrkan, Sensus, Örebro konstskola och Örebro konstmuseum
att diskutera Förebilder.
Förutom mig var
Peter Flack, Revymakare och komiker
Sven ”Dala” Dahlkvist, idrottsprofil
Maria Johansson, sångerska
Anders Hellgren, Trädgårdstjänst
Sara Sundberg, tonåring och ledare för tonåringar inbjudna.
Det blev ett bra samtal som leddes av
Pekka Mellgård rektor för Örebro missionskyrka.
Vi pratade om idoler och deras ansvar.
Vad är en bra förebild.
Vad har media för ansvar.
Mer samtal och möten behövs.
Jag är stolt och glad att vara en del av detta gäng.


I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0