I morgon blir det en bra dag - Örebro torsdag den 22 januari 2009

Hej.

Morgonmöte på Beroendecentrums opiatmottagning.
Var där tillsammans med en tjej som söker behandling för sitt heroinberoende.

Efter lunch var jag i Hallsberg på soc-möte.

På kvällen hade vi en mycket bra grupp.
Det fanns en bra energi, kärlek och glädje i kvällens möte.
Vi pratade om beredskap inför återfall.
Vi såg en bit på Kay Pollaks video-föreläsning ”Att välja glädje”.
Det var mycket tänkvärda tankar.
Flyt med inte emot floden.



I morgon blir det en bra dag.

Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Mia

"Imorgon blir det en bra dag." Åh vad jag önskar att jag kunde ha ditt pooitiva tänkade.

Följer en riktigt dålig såpa på Tv. Den slutar alltid med citat: Glöm dina bekymmer. Imorgon kommer nya.

Och banne mig, det kommer nya + de gamla. Sitter helt fast i det tänket. Inte bra alls....

Ha en bra helg.

2009-01-23 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0