Spikmatta - Örebro fredag 23 januari 2009.

Hej.

Förmiddagen jobbade jag med Örebro brukarförening.
Vi var upp till universitetet och köpte en dator till föreningen.
Nu kan vi äntligen börja dokumentera vårt arbete.
Hoppas snart kunna dra igång en blogg.

Körde ett luchpass spinning på njoy.
Vi var fem killar från gruppen som cyklade för våra liv.
Mycket bra stämning i gruppen just nu.

På eftermiddagen åkte jag hem och la mig på spikmattan.
Somnade och vaknade efter en timme helt avslappnad och tillfreds med livet.



I morgon blir det en bra dag.
Sköt om dig och håll fast vid dina drömmar.                           
Kärlek och respekt.
Hasse Arvidsson




    


Kommentarer
Postat av: Mia

Ajaj låter smärtsamt, vilket jag förmodar att det inte är.

2009-01-24 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0